6 dagar kvar

När det lider mot jul:folk har panik rusar runt på stan. De gène gate upp o gate ner o glane i skylltfönstera.
Alla iskolan gapar om att dom har en julklapp kvar. Själv har jag alla kvar. Japp precis varenda en skojar icke! Till rågga på detta kan dom inte bekymmra sig enbart om sig själva utan börjar gapa på mig också "Sara du kommer aldrig hinna" OMG ta´t lungt. Nu är hdet så här va att  jag inte får pengar förren på torsdag, ja vad ska man göra? Det är bara att gilla läget för tillfället är jag så broke som man kan bli eller jag äger 75 hela kronor . YEAHH !

Allt löser sig coola ner. Precis som ett barn har jag nu länge räknat dagarna, japp jag är ett barn. Puss puss

Kommentarer
Postat av: linnea.

K - mat 50kr.
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA

2007-12-18 @ 20:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0