Helgen med Sara

Japp för dom som spenderade helgen med sara anna wistrand var följande vad söm stod på menyn:

Fredag:
Sara , Lovisa , LIsa och LIan bänkade upp för mys kväll hemma oss Lovva ner kom även ebers treor som var redigt på g denna kväll :P Såg på Idol (tack för att Andreas åkte ut!!)och givetvis Smala Sussie :)
Näst kommande dag LÖrdag:
Gamla tjejgänget styrde stegen mot poseidon alla kunde tyvärr inte komma med det blev iaf Jag, Isabelle, Erika , LOvisa , Natta , Fanny och Johanna. SEn kom Martina och vi drog oss mot la place Fanny . Jag och Erika va sugna som attans på att komma ut så efter ett tag lyckades jag med min briljanta övertalningsförmåga dra med de andra på fest i klingsberg. Men efter ett tag sådär nästan ingen ting alls där besluta vi oss för att dra oss där ifrån , jag tyckte då att vi kunde gå hem till våran trevliga vän petter som satt där med tio killkompisar och vänta på oss, men icke.  Efter mkt omochment blev det donken för mig, LOvisa och Erika . Det var iaf väldigt trevligt om vi bortser från Erikas " toalett insident" xD

söndagen tänkte jag använda mina färre och färre hjärn celler till att plugga en smula , och ändå hamna de jag här . ännu en söndag as garvand framför bilddagboken . ujujuj
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0