Julafton

så var äntligen den stora dagen här. som ett litet barn tassar man upp på morgonen och kollar i julstrumpan . TJOHO ett packet ! Tomten har kommit till mig i år!! detta innebär att jag måste varit en gnutta snäll iaf :)
 detta var mitt bevis till linnea tt jag blivis snäll och sa till jacob att man ska vara snäll han som själv var frälst och försökte fjäska innan jul :P

anyway bara för det är jul ska jag bjussa på bilder som jag aldrig brukar göra . enjoy
Vilken liten poser :Pfullfart med ungarna:) lillis 1 o lillis 2

julafton vart mkt lyckad , den bästa hittills tror jag . jag fick massa fint :) Tack Tomten!!

Å Tack till alla er som önskade mig god jul!!!:D<33 och yes jag lever , jag har bara inte pengar på mobilen . Hoppas ni hade en toppen jul !!

GOD JUL ALLESAMMANS

Kommentarer
Postat av: linnea.

ojoj, bilder på dig själv :))
Söt är du gamle räv

2007-12-25 @ 19:34:08
URL: http://linneaaennil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0