Pojke/Flicka

hmm, jag gick o funderade på det där med att vara en pojkflicka idag. när jag var liten hade jag mest killkompisar och jag har fortfarande väldigt mkt killkompisar. Alla snackar om att killar är svin , satt med syrran idag , hon berätta om hur sjuka hon tyckte alla killar var. Jag har aldrig kännt så. Alla i min omgivning har alltd varit underbara, klart att man på fester och hört kompisar och träffat folk som man tänker amen shit vilken idiot, men alla dom jag har kommit nära har alltid varit så lätta att snacka med.

Jag vet inte riktigt om jag kan kalla mig själv en pojkflicka? Jag menar jag är inte så jätte flickig av mig, min bästa kompis kom ju i chocktillstånd när jag köpte mig en rosa tröja i sthlm. i ochförsig var det ju en stor addidas tröja , menmen. Nu har jag iaf gått och köpt mina första skor med klack någonsin inför nyår. Jag träna att gå i dom idag , haha;P Jag komfram till att jag måste vara en pojke/flicka. Jag kan älska att pyssla om mig själv och ta långa bad osv vi är stora tjejgäng men många är som mig en smula pojkiga. Jag menar jag är också tejejen som rapar rakt ut kan prata om allt och har alltid varit facinerad av snygga bilar :P

Ha ny ett riktigt bra nyår så ses vi nästa år
puss

självklart ska jag avsluta detta händelserika och ovanligt bra år med :
over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är den bästa ;)

2008-01-01 @ 13:32:03
Postat av: n

hahha du är underbar :D men du är ingen
pojkflicka?

2008-01-02 @ 17:40:18
URL: http://natalieeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0