storbak och julemys

Idag har Sara varit duktig (: Imorse städade jag och pyntade mitt rum , sen kom nattis och våldgästa :D Det var trevligt att se flickan igen , var ett tag sen nu. Sen har jag , Julia och Nicole klättrat i bergen xD
Vi har haft middag med mormor nu , sen bakade jag knäck , ujujuj vad onyttiga dom är :P I kväll blir det myspys hela kvällen:) jag älskar mys det är det bästa som finns. Mamma och jag var på stan förut och inhandla dom sista julklapparna. Skönt!
Kom och tänka på min svampbob tröja. Tröffade Camilla på stan igår jag fråga vilken  storlek våran lillasyster Amanda som är 9 skulle han. Hon är jätte smal och lång.  Camilla trodde 134. Det är 128 i min tröja xD inte konstigt att brösten är helt ihop tryckta så jag inte kan andas, ända stället den sitter normalt är runt armarna :P hahaha måste ha den nån dag :P
Puss puss på er, snart är det bane mig jul

Kommentarer
Postat av: linnea.

Puzz sara :)

2007-12-22 @ 21:54:38
URL: http://linneaaennil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0