Tankar..

Jag vet inte om jag tror på att jorden snart kommer sprängas i bitar. Alla dom ämnen som vi använder för att det ska bildas avgaser osv kommer ju från jorden. Vi människor är så jävla smarta varelser så det borde ju kunna gå att rena allt igen eftersom allt vigör och all materila måste komma någon stans från jorden.

jag hade en lärare som trodde på gud och sa att om gud hade skapat allt måste han vara 1000 ggr smartare än människan. Han måste ju menat alla männisjkor då eftersom vi alla är smarta på olika sätt. Tänk om det är så att alla tillför nått till den här jorden. Det känns iaf som jag inte gör det, men kanske man inte behöver ge nått med sin hjärna man kanske kan ge hjälp till andra människor osv. Det kanske till 0och med är dom som är smartast som inser hur man ska göra för att hjälpa andra och ta till sig andra och inte bara sina egna ideer. Dom som intre bara förstår sig själva utan även andra.

Ralle du förgyllde iaf min helg när jag fick snigeln det kändes speciellt att just jag. Tack ska du ha:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0