Uppersittar kväll

Dagen innan julaftan, aaa mys :)
Jag, lovisa,rolle,hanna,lian,lisa,pontaochralle dukade upp oss framför tvn med bingolotterna(:
Men på tappeten stod självklart spelkväll som är obligatoriskt såhär danföre. Sjukligt roligt hade vi . jag ska självklart bjuda på några av kvällens smaskiga kommentarer (även om det kom något roligt varje sekund):
Lovisa: Djurgården!!! fan jag hittar inte g ( som hon då trodde djurgården började på )
hanna: inomhus sporter Jag: Innebandy!!
Lian: Svenska konstnärer måste vara jan guillou!! Vi: haha LIan : men är inte han en konstnär?
Lian igen: Något som kan mosas? Pungkulor!!
Rolle: J det blir jellow sumerin!! Vi: det stavas med Y Rolle . Han hade verkligen koll på stavningar hela kvällen lång xD


som sagt mkt lyckad och mysig kväll trotts hannas utbrott när hon inte vann ;)
själklart vann lovisa och jag första ronden som alltid ;P sen drog jag och lian på en hedrande andra platts i andraomgången :D

Puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0