Älskade medmänniskor

igår satt jag i en djup konversation med min kära vän julia. vi undra varför alla dömer varandra utan att vi känner varandra. speciellt gäller detta tjejer men killarna har också blivit värre . vore det inte bättre om vi försökte lära känna och ge folk en chans innan vi dömer dom ?  Å vad har hänt med alla komplimanger alla blir fan glada av att få en komplimang men många har fan sårt faör att ge andra komplimanger i verkliga livet det är mest på bilder å så vidare.
Imorgon ska jag iaf se till att jag ger minst fem olika människor i min omgivning och i verkligheten ska det var. KOmplimangerna ska självklart vara äkta. Vi får väl se om jag lyckas :P
puss på er männinskor

Kommentarer
Postat av: n

det där har jag också tänkt på. åfan va smarty du är då. jag ska nog göra likadant :D ses imorn maybe

2007-11-29 @ 09:11:17
URL: http://natalieeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0