Fuck this fucking day

denna dag har allt bara gått åt helvete . jag finner inga ord för att beskriva denna oerhört jobbiga dagar , inte att nått speciellt tråkigt har hänt så , inte alls. men allt har bara gått fel idag. usch usch och nu måste jag verkligen fortsätta att plugga. jag vet att det finns fler som delar min uppfattning om denna dag. men jag antar att vissa dagar bara är så enormt oerhört frustrerande dåliga, och så är det ju MÅNDAG:(
Inte så roligt citat idag:
det roligaste idág och det är inte äns så roligt var när sabina sa - aa du suddar inte bara strycker över jag brukar inte heller orka sudda.
jag- nae sabina det är ju lite svårt att sudda bläck efter en bläckpenna.

jag hoppas verkligen morgondagen blir mer lyckad
tack för mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0