Helgen är snart över :(

asså idag är en sånd är dag man har suttit framför datan på tok för länge bara asgarvar åt allt :P  

igår var mkt trevligt jag var med kungsgårdstjejorna , natta , hanna min tvilling  och nelly. Det var mkt trevilg vi hade en riktig girlsnight , . vi såg film men ingtn fatta nått för vi snacka så mkt så nelly försökte typ förklara hele för oss andra sen . skönast hanna - men snackar han men inte rör på munnen ? nelly- nej det är berättaren han har snackat hela filmen xD

sen hitta jag å natta bilden- PRINTA!! Fan vad vi garava :D nu vet jag inte vilken mapp elr så den ligger i så kan tyvärr inte visa :P haha . fan vad länge vi känt varandra bilden är från sexårs,. Jag , thoma, linnea, natta ,erika :)

Vi föralltid<3


Kommentarer
Postat av: n

haha mm det va trevligt :D

2007-11-26 @ 16:56:24
URL: http://natalieeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0