I miss you guys<3

Idag var piss tråkigt iskolan, all var bara elaka :@  ingen kan typ fatta när man är pisstrött vissa är ju lite kära i andra å blir som dom blir dåråå , även om dom aldrig skulle erkänna det :Pmen jag fivck lära känna nya sidor av viktor :P hah vi plugga as bra tsm. läkarn imorrse var inte bra .. jag svimma typ :( sen har jag mått skit hela dan å alla har vart på mig . å såå jävla trött är jag å inget funkar kunde typ inte logga in iskolan , men har jobbat jätte bra idag för jag var med v as duktig var han ,.
läkaren ringde förrut , verka inte bra hade fått prosvaren men ville inte säga dom över telefon ;( men alla var inte klara heller. men dom sa bara att dom var tvungna att skjuta på operationen och dom ska ringa igen :(
Jag vann ju som sagt ett vad med jacob om vad fotbolls spelarn som dog hette , vi slog vad om en potatis och en cigg . jag vann så klart så igdag kom han till skolan med en stor jävkla bakpotatis och en cigg.. inte för att jag röker men potatisen var klockren xD
Imorrn ska jag vara med david rasmus och lovisa <33 fan vad jag saknar er!! vi va ju liksom de tre vännerna och rasmus :P såå jävla kul skare bli:D älskar hur det alltid ä'r vi mot världen. Ni förstår mig och känner mig verkligen . Jag älskar er <3

nehepp kmr aldrig orka skolan imorrn , men ska väl fortsätrta mitt pluggand , köpte miniräknare till provet imorrn , ska ta med en ny EGEN penna. Och nu måste jag oxå förklara lördagen för sötis eftersom jag skrivit lite grejjer till han...uoopssi :P puss på er

Kommentarer
Postat av: linnea.

SARA min älsklings sara. jag vill inte att du ska vara sur. Och när du skriver sådär om proverna blir jag farao rädd :( Imorrn är det spanska redovisning, vi ses då!

2007-11-07 @ 21:52:44
URL: http://linneaaennil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0