Jag går i depression

Fy fan vilken vecka det har varit . jag trodde verkligen det skulle bli bättre men icke ! åå så jävla långsamt gåre kan inte fatta att det bara är onsdag. idag var vi lediga nån föreläsning hade blivit inställd å det får man veta av snälla L som ringer precis när man ska ta på sig skorna och massa sig dit dom andra hade redan kommit dit men jag gick som valingt fem min innan vi börjar.. Men nu kom jag ju på att jag inte tog hem nått igår eftersom jag trodde jag skulle till skolan en sväng , så nu måste jag massa mig dit nu.. har försökt göra eng men ser hela tiden att jag kommer in på frågorna som är efter den jag håller på med å så där håller det på hela tiden å jag orkar inte ändra och ha mig . fy fan vad jag inte orkar skolan just nu . behöver verkligen helg . NU!! jag har precis badat så nu mpåste man slänga på sig massa kläder bara för att gå till skolan , uschh varför gick jag inte lite tidigare imorrse såå jag hade varit där och kunde ta ming grejjer .
jag säger bara som pölsa- Jävla oflyt helatiden
tack för mig

Kommentarer
Postat av: linnea.

Skolan tar allvarligt död på mig. Jag behöver helg, nu genaaaaast (greveholm sound).

2007-11-14 @ 22:00:18
URL: http://linneaaennil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0