lååång dag

idag var vi kvar iskolan fast vi slutade typ 3 till 5 :) jag jacob linnea o sen kom kiina och sofia ocå .. men jag jobba iaf lite :) nu har jag gubbkrig med dom typ:P
vi hade iaf as kul iskolan med lotta för mårten är sjuk "när lotta var löiten" bahh på norrlänska XD
clas är fan skönastr istan iaf bortsätt från han som tränar på ym . men j hade en väldigt olig tanke angående de tre överstående att vi ska låsa in dom och film va :P fan va kul va :D u har jag skrivit för mkt med idioterna för nu skriver jag va hela tidebn va , . bahh måste skriva en hel clas föreläsning nån dag när lusten, orken och tiden finns :P
puss på er

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tääh, den där filmen skulle nog inte vara allt för tråkig. :D:D

2007-11-06 @ 21:33:51
URL: http://linneaaennil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0