lördag;)

usch å fy vad jag är vaken tidigt älsko ringde o väckte mig :P ikv blire äntligen vår omtalade slotts vandring jag tror minsann vi har fått med oss hela stan:)  sen blire partaj för hoppningsvis i greby . dte är bäst för j det för han har lovat länge nu ..
nu ska emlan mor syster och momo o jag till kyrkogården till morfar.
sen ska jag ringa lovisa och åka och kolla på ralle när han åker ivasaparken med dom andra. men vet ifan hur jag ska bete mig mot han ? vi som var så bra kompisar. han vill ju att lovva jag o han ska ha en spel kväll snart men han vet inte hur jag känner in för det.. jag vill bara att allt ska va som det var, men är så jävla besviken och jag varnade han för att göra nått sånt här!! 

aja nu ska vi gå soon ha en bra lördag :D


Kommentarer
Postat av: linnea.

Ikväll blire kul sarababy :D:D:D

2007-11-03 @ 14:06:37
URL: http://linneaaennil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0