Seg söndag

Idag har jag bara tagit det lungt , skulle gått å fickat med alla tjejor men prioreterade en middag hos c, p ,j ,f ist. det var mkt gott:) sen skulle jag lekt med natta o lovisa men jag kom hem så sent nu så jag orkar inte palla mig iväg plus att jag tänkte plugga en smula . måste nog tvätta en av mina mössor oxå eftersomn jag upptäckte den stora klutten body butter ralle hade kletat dit , tack ralle :P
imorgon har jag sov morgon sååå jävla skönt skare bli:) eftersom vi har världens snällaste ibland lärare mårten ska han ta bort alla våra basgrupps timmar på onsdagar så jag är ledig varje onsdag fram till jul :D :D kan det bli bättre ? jo just det nya datorn kmr typ imorgon :) tihi
imorgon blire träna av igen med L . duktiga är vi :) det blir nog mån ,ons och tors vi ska träna hädan efter dom andra i klassen är för lata elr i vissa fall för snåla (jag syftar kanske lite dså där på j)
usch jag som skulle plugga nu sitter jag här och bara degar igen... jag o sophia försöker komma på vad vi ska göra med vår älskade lärare classe som insesterar på att vi ska skriva rent och lämna in våra anteckningar för att få betyg på efter varje föreläsning , tack för den , vi har ju redan så LITE i skolan menar ja . nae nu ska jag sluta vara ironisk ifall tex s inte förstod att jag var det :P och fortsätta plugga
puss på er
over and out

Kommentarer
Postat av: steffen

sara^^
du kanske vill göra nått i helgen?(a)

2007-11-11 @ 22:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0