"sovit i greby"

ännu en hel natt har jag varit vaken.. jag kmr al´rig palla skolan imorrn :/ om jag går ska ju till min kära lilla doktor först:P linnea och sabina fick iaf sova 2 timmar denna natt , medans jacob och jag låg uppe i soffan osnacka , och sen kolla vi på klockan å den var redan halv5 , sen vaknade cp ungarna åinte n chans att man kan sova då eftersom dom hoppar på en och skriker och ska ut åspring a:s hallå liksom :P jaja älskar er ändå även om ni är lite tröga och kom ner med bröd till js säng å skulle börja äta det,  j och jag bara - men fan tjejeer det är ju rostbröd .. sabina -ja , då hämtar vi brödrosten med ! grattis sabina . fatta vilken härlig morgon man har med dom , . måste fan hemå sussa snart men ska väl iväg med pickadolan o jullis . orkar inte!!!  j skulle duscha men dom verkar fasnat där nere så jag ska väl gå ner åva lite social med  tanke på attjag fått lite klagomål på mitt härliga morgon humör :D festen inatt vart iaf likad elr vad säger ni :P
höll på att glömma vi va på löfsta slott , sååå jävla läskit å en katt skrämde skiten ur oss. jag å jacob skulle va lite modigaere än dom andra så vi gick en extra sväng å jag lovar the ring tjejen stod bakom en sten!! fan va vi sprang till och med j vart rädd. j och jag såg nått som rörde sig bakom träden när vi kom oxå  usch , sen såg jag något vit över sjön , .. låt mig påängtera att detta var innan partyt hade börjat ;P nevars vi var väl fullkomligt normala som alltid :) vi är alltid duktiga och snälla vi %)  ettan körde oss iaf till greby med sophia , sen kom det lite annat lustigt folk men dom märkte jagknappt dom sa fan inte ett skit :(
nae nu får jag fan gå å mosa mig ner isängen :P inte för att vi kmr sova.. alltid lika pig ;P
hare puss
over and out

Kommentarer
Postat av: linnea.

HAHA. det var ett vackert inlägg. Rur för dig att du ändrade dig och stannade kvar och inte for hem med kvart över 6 bussen eller vad det var. En mycket mycket trevlig kvällnattmorgon osv var det allt, som vanligt med er va :D:D Imorrn ska vi träna!!!

2007-11-04 @ 14:04:57
URL: http://linneaaennil.blogg.se
Postat av: .

tjohliihoppsan på dej duu

2007-11-04 @ 18:46:09
Postat av: Sabina

JA, MEN FÖR TUSAN! DET ÄR VÄL KLART ATT BRÖDROSTEN SKA MED!

2007-11-04 @ 20:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0