sthlm igår:)

igår bar det av 8.04 från nkpgs centarlstation mot stockholm :D
jag kom inte försent :) sabina och karlberg var nog lite förvånade, möte grosan på sationen oxå vi åkte samma tåg:) först hitta vi ingenting men när kvällen börja nalkas hade vi iaf ett par påsar var . för mig blev det 2 t-shirts ettpar jeans och 2 bh:ar.  vi hade iaf väldigt trevligt och åt på fin grekisk resturang. - en sovlaki här xD erika<3 
ja tror vi härma alla svenska dialekter underdagn dt blidde oxå mkt engelska xD vi kom hem väldigt trötta i fossingarna runt 22.30 . å vi fick åka dubbeldäckare i tåget där uppe på vägen hem :) jag har aldrig gjort det förut. 

idag kmr emelie:) :/ vet inte hur det blir brukar u funka första dan iaf :P sen ska vi iväg med julia och nicko. jag lova lian att vi skulle va hela helgen men dom iklassen skulle vi med partaja med , sen har jag typ sagt till massa att dom ska med till löfsta x) forvälse hur vi tar oss dit , hoppas syrran kan skjutsa mig iaf :)

nu måste hjag banne mig gå å äta lite frulle, puss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0