What a wonderful world.. NOT

fy fan vad allt kan gå fel när det kändes som jag var påväg iaf lite uppåt jag ville verkligen vara glad , gjorde sånna jävla ansträngningar, å så rasar allt å jag är tillbaka inte äns där jag börja utan ännu lägre.  åå det finns bara en sak i hela världen som verlkligen skulle kunna göra mig lycklig nu , det är nog den ända anledningen att jag håller mig uppe.åå jag önskar sååå mkt ...
imorrn äre iaf fredag men jag skulle hellre vart iskolan nästan klarar inte av att vara hemme man ser att mamma är helt nerbruten efter vad läkarna sagt , det är så jobbigt att prata med henne om det även om jag kanske skulle behöva.. det är bara en sån oro , jag vet inte om jag längtar tills jag är där elrom jag uinyte vill veta allt .
M du ska bara veta hur mkt jag älskar dig jag har lärt mig taallt , jag vet att du förmodligen gått igenom nästan samma det är därför vi är så nära , det är ok när det är om mig men när jag hörde vad som hände dig stod jag inte ut , jag bröt ihop gröt tills jag ramlade ihop . jag kan inte låta det hända dig . jag älskar dig för mkt å du har ´hjälpt mig när det hänt .. åå vad jagönska att jag inte var så patetiskt hjälplös.

Å nu vet alla. And how I wish you would see that
LÅt aldrig skenet bedra igen, för jag lovar jag kan fortfarande le

Kommentarer
Postat av: linnea.

sara, hjärtat.

2007-11-23 @ 10:52:39
URL: http://linneaaennil.blogg.se
Postat av: n

sarasarasara, min sara wistand.
vad jag blir ledsen när jag läser det här, gumman:(
ibland är allting förjävligt och jag hoppas och tror att det kommer lösa sej . även om det kanske tar ett tag. du är underbar

2007-11-24 @ 15:00:14
URL: http://natalieeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0