Älskade helg<3

shit vad jag har längtat efter helg efter en lång vecka
igår var jag först barn vakt till emelie, sen bar dte av till thomas fest :D åkte med jacob, linnea och säbbi dit som var istan men dom följde inte med på festen eftersom de inte kände nån :(
as kul att träffa alla och speciellt min bästa bästa vän<3
sen fick jag äntligen träffa min tvilling som alla säger att jag är så lik. hon var mky trevlig:) men jag kan inte påstå att vi är lika men jag tar dte verkligen som en komplimang :P

imorse åkte jag till landet men momo ,mamma och emelie. fick träna lite springa :) vi plocka svamp oxå,xD jag hitta mest ;) nördigt men trevligt .jag följde med för att få gå i den stora tyg affären i söderköping så nu ska jag äntligen få sy min egen tröja :D:D men vi drog oss hemåt till 5.
ikv ska jag leka med linnea jacob , sabina och kanske sophia :D

nej ska ficka mig nu
hare puss

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0