Grattis lillasyster:)

Ja må hon leva..
Idag fyllde lillsyrran 9 bast :D stora flickan nu ju .
var hos pappa ett tag nu på kvällen så jag kunde fira henne :)
Malin och jag gav en en dag med oss i pressent .. haha hon valde bio torsdag kväll.

jag måste ha världens underbarate systrar<3
efter jag berätta har allt ändrats malin är den ända so vet som kan trösta förstå..
dte känns som vi kommit så nära varandra nu.
kan inte vänta tills hon ska flytta oich jag får komma och bo hur mkt jag vill !
finns ingen som ställt upp så mkt som du gör nu ingen annan vet allt jag gått igenom
du är den ända som kan känna förstå .
amanda oxå så underbar fast hon är så liten sett så mkt för står så mkt kan trösta så bra
ÄLSKAR ER VERKLIGEN

ny frilla
igår var jag på massage :P och hos frissan och färga håret så nu är dte jätte brunt.
klippte lite snelugg och så oxå, lite svårt och vänja sig men dte kunde ju vart värre xD
sen gick jag sabina och linnea lite på stan vi bestämde att vi skulle köpa family tröjor med fishes:D
sen fick jacob palla sig till linnea för att plugga med oss men dte blev inte så mkt plugg...
kul att han äns fick lämna huset.. :P

nopp nu lova jag att höra av mig till syster så slutar nog nu
puss och hej leverpastej

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0