Hola amigos

går dagen blev inte riktigt så där superlyckad som vi hoppades :( jag färga nattas hår på dan men dte syntes typ inte den där jävla blekningen funka inte bahh :( inget pluggande blidde dte heller och rödakorset var inte öppet på helger.. får fråga julia idag ist väldigt länge sen nu vi sågs ..
igår kväll fick jag typ träffa alla igen :D iaf lovisa, isabelle, casandra, natalie, lian , grosan,carro å dom , typ flickor från haga å så som emma , thomi , petter, simon å dom länge sen .. mf . så dte var ju najsans iaf :D vi alla skulle på fest men den var tråkig så dte sluta med att vi satt massa tejor på donken å sen jesus bussen xD sjävklart ska jag käsa alla biblar vi fick ><
har pluggat lite smått nu ska bara babbla på lite på uppdargetr nått får jag väl ihop iaf men fan dte med rödakorset då dte hade ju blivit as bra . . lekte lite på nätts msn igår :D:D sorry gumman du får fortsätta flörta med boysen jag fixa xD hahaha

gotta go nu ska jag hämta nicole snart bye bye

over and out

Kommentarer
Postat av: n

du skulle hänkat festen i fg istället :)
memen vi ses i veckan hoppas jag, annars till
helgen =) hare bra unge. livetärenfest.

2007-10-07 @ 13:31:27
URL: http://natalieeriksson.blogg.se
Postat av: ponta

sara minnas du mig? du ätr såå söt gumman ^^
kanske kan ses nån daag?

2007-10-07 @ 19:25:08
Postat av: f

naajj d låter inte kul.
haha jesus bussen?

2007-10-07 @ 19:46:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0