LOv LOv LOv !!!!

fyfan va skönt nu äre ta me fan höstlov :D
Jag ska börja dagen med att leka med sophia:D sen ikv ska vi från klassen FIRA denna underbara dag :) :)
å jag ska inte glömma å ringa dig sen älskade lovisa jag lovar lovar lovar ! känns så elakt att du fått hört av dig jämt men haft så mkt just nu :( men på söndag ska vi äntligen va alla tjejer igen på en riktig mys kväll :D
åå vad jag älskar lov .

göra detta lov:
Lövfstaslott!
Tat lungt
träffa alla kompisar
åka till kalmar?
åka till stockholm
film och mys kvällar
åå fira en hel del :)

Citat:
-är prinsen kungens barn ?
ännu en gång nicole

hare sååå skönt på lovet puss
over and out

Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHAHA nicole verkar rolig x)
haha men duuuuuuuuu vi måste ses i veccckan :D

2007-10-28 @ 18:23:58
URL: http://NATALIEERIKSSON.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0