Never before in my life

Jag har aldrig aldrig förr haft så mkt till en dag iskolan som jag har till imorgon !
-Redovisning historia
-redovisnang uppdraget som inkluderar 3 ämnan och ända chansen få betyg ! inkludera snajsit språk se vad jag har pluggat mkt :P
- sp redovisning av hela nkpg och lämna in ett brev om Madrid
- matte prov PROJEKTSTEG!!
jag kan inget inte pluggat ett skit!
jag får väl vad glad om jag blir godkänd ispanskan så lite som jag har gjort. mattn ligger efter som faan men hoppas ändå dte ska gå hyfst dte gjorde dte ju sist när jag nästan pluggat ännu mindre :P men min miniräknare är sönder och har ingen :s  Hoppas iaf på uppdraget dte är dte som jag har sattsat på.-


nea nu kan jag inte sitta här hare bra bara läängtar till att imorgon ska vara över känns som dte kmr bli en långgg jobbig dag för lilla sara .
Fan va jag saknar dig just nu. vill vill vill INTE krypa till kojs helt ensam


höl på att glömma dte citat kmr från mig själv i mina över trötta dagar läs å njut av min intelligens för jag bjuder helt på detta !
Citat:
Uppskatta på ett ungefär hur många liter värnen rymmer. jag- aa så där 100 000 l lätt att räkna . 
linnea- min lilla pool jävel rymmer för fan 25 000 l.
jag- ok , jag tar väl tjugomiljoner tusen liter.
linnea- haha du kan fan inte säga tjugomiljoner tusen liter.
jag- nej fan dte blir ju ett tusenliter
linnea- jo dte är nog mer rätt
2 min senare
linnea- den är 50 meter djup du vet .'
jag -50 meter! fan å drunkna iden.
linnea- men du drunknar väl inte mer för att den är djupare?
jag- men jo om man typ är fastkedjad på botten och inte hunnit drunkna är dte ju as långt upp till ytan.
linnea- du dör nog av trycket.
aa men då dör man ju lättare i en djup sjö :P
inte min piggaste dag precis, men men kul hade vi xD 

puss påer 
over and out
 

Kommentarer
Postat av: linnea.

nu är det sådär igen. jag sitter här i min ensamhet och asgarvar. HAHAH. var länge sen jag garvade så mycket tror jag.

2007-10-10 @ 21:57:26
Postat av: linnea.

alltså, soom under den mattelektionen.

2007-10-10 @ 21:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0