Now is the time to start living for real

okej , nu är man nästan isin bästa åldetr sen blir man ju bara gamal och gaggig. det är ju den här tiden man ska minnas , elr´hur ?! så det är ju bara å göra den så minnesfull som möjligt ! ut å ha kul göra nått spontant:P inte för att jag tror som jacob att man inte kan leva längre än till 30 , men ändå.. åå nu är dte ju lov å allt så nu är det bara att leva livet . som igår när jag fick vara med mina tjejor igår , även om vissa lever lite för mkt ..;( vf måste då göra så? fattar du inte att du förstör dit liv?! det är inte sånt vi vill minnas !
trevlans var det även i lördas spec viktors vitsås film på youtube "sagan om vitsåsen" nu finns även del 2 ute xD men jag rekomenderar 1:an :P

jag säger bara HÅKAN HELLSTRÖM ASSÅ , EN GUD


det finns en gata där alla kan mitt namn

jag ramlar dåliga gatan fram
o jag var full och jag var dum och jag ramla på allt
o jag föll för nån på en fest nånstans
o det skulle ju va dans, dans, dans!

HARE PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0