Nu har jag varit vaken i 35 timmar

igår blev det tidigt upp för lilla mig eftersom jacob A och felicia kom  kl 8.00 . nu har jag sussat hos linnea med jacob och sabina oxå :) mkt mys .. tyvärr hade jag sabinas hår imunen större delen av natten , men vi sov aldrig låg bara å snacka å såg den sämsta skräckisen någonsin hela natten xD asså filmen var mer en komedi garva mer åt den en åt tomtenissen :P
när jag låg där med j och s (stackars s fick ligga i kanten) och j höll om mig för alla spöken under sängen:P börja jag fundera på oss. igen... jag saknar hur du låg och pilla på mina händer, att vakna själv på morgonen är det värsta som finns !! vet faktiskt inte vad jag vill ska hända just nu , men det känns som jag behöver någon att överleva kylan med , men som säbbi sa - du har ju alltid mig <3
Jag mådde så jävla illa imorse och faktiskt fortfarande , har inte ätit något än och åt inget igår heller :/ så jag bestämde mig för att gå den lilla omvägen med jacob till han buss , sön promenix jag behövde den !  det kändes som kroppen sa till mig att jag kunde börja träna igen :) men illa måendet sa inte idag.. man man hinner ju knappt komma igång innan nästa operation :( höll på att stanna och spy mitt på gatan i stan fick verkligen samla mig så jag inte skulle göra det , kan ju va för att jag inte sovit nått oxå , men jag är inte så trött annnas:=)
snart ska mamsen och jag åka och handla nu garderob till mitt rum , jag kmr ju döö, ska försöka äta lite nu så kanske det blir bättre :)

see yaaa

Kommentarer
Postat av: Sabina

Ja, du har ju alltid mig vad som än händer

2007-10-30 @ 19:59:05
URL: http://saletti.blogg.se
Postat av: Sabina

Även om mitt hår inte alltid smakar så gott ;P

2007-10-30 @ 20:00:30
URL: http://saletti.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0