små saker som livar upp tillvaron

på sista tiden har jag verkligen mått skit,skit,skit. efter operationen har jag haft så jävla ont hela tiden och inte kunnat sova, sen äre så jävla mkt problem hemma oså äre ju han..
men igår var jag och linnea på stan och fick oss verkligen en lång pratstund med jc killen :) sååå söt . ända nackdelen nu är ju att vi inte kan gå in där igen för nu vet han ju vilka vi är å skola och allt så då måste man ju hälsa och prata å det blir lite pinsamt:P
Dagen började jätte däåligt men även idag blev jag glatt överaskat;) hehehe


Citat
jag - jacob ser ut som en simmande groda
linnea- men grodor kan väl inte simma?

take care
over and out

Kommentarer
Postat av: linnea.

Jag har nu hittat min stora kärlek tack vare jacobs födelsedag. Förrut var han bara snygg nu har han allt ;D hahaha..
hmm, fint citat föresten x)

2007-10-23 @ 20:52:35
URL: http://linneaaennil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0