vill bara skrika. vill bara gråta . vill bara bort bort bort.

orkar inte nu.. allt känns bara sådär .. typ vinter deprition ..
vill bara bort från stan ett tag . skulle ju åkt till kalmar ihelgen men verkar inte bli nått med den saken.
om dte inte blir av lägger jag mig å sover hela jävla helgen. jag går nog inte upp förren til jul.
dte känns som allt var så jävla bra . för bra . och nu kan dte väl bara gå utför tkr liksom inget är kul längre. bara trött å sjuk hela tiden. possitivt är ju iaf att jag precis ätit den sista tabletten av dom där jävla medecinerna :D
blev lugn movie kväll ikv iaf , dte var nice :9
måste slta äta på stan dte tar kol på min ekonomi.,
noeopp nu ska jag läsa lite bloggar å bråka lite med alexander , sen är dte natti natti
puss puss

over and out


Kommentarer
Postat av: linnea.

over and out (H)

2007-10-04 @ 22:20:49
URL: http://linneaaennil.blogg.se
Postat av: n

amen va synd med kalmar !!!!
<3

2007-10-05 @ 17:19:32
URL: http://natalieeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0