you carry me on your strong shoulder

igår mådde jag piss :/ allt gick skit. iskolan fick jag inget gjort som vanligt jag bara gled med.. détta innebär att jag måste plugga skiten ur mig idag och imon :( uschan vajobbigt.  bestämde mig att tat lungt igår eftersom jag inte var kry nånstans så dte fich bli lite movie sen bestämde jag med stoffe att jag ska komma om 2 helger :) lång tid men ändå.. eftersom dte inte blidde nått denna helg ;(  förlåt

som sagt idag måste jag verkligen plugga , men man kan ju inte bara nörda på en lördag så natta å jag ska gå på stan och till rödakorset sen, måste fråga liteinför mitt uppdrag..Tack snälla natta att du följer med mig du är för go :D ikv fick casandra mig att rycka upp mig så ska nog följa med girlsen ut på något :)

kolla ut nu jävlar vilket väder:) måste ut!! vill springa kanske inte så bra när man är sjuk men ändå. så jävla sugen på ut å löpa lite så jag måste nog dra mig bortåt mot vrinevi :D  elr så gör jag dte efter stan.. men då kanske jag inte orkar .- hur som helst är dte bara tidig lördag å söndag är ju pluggar dag så behöver väl inte känna mig för syndig om jag inte hinner allt idag ska ju iaf till röda korset och dte är ju dte som är dte viktigast just nu . men sen är dte ju matte prov jag är sämst på matten !x orkar inte göra ett piss bara sitter där lkigger efter som ett as låtsas att jag gör alla tal men hoppar bara över dem :/ å spanskan ska va klar på tis sen estet men dte är ju kul klippa å klistar lite sånt jag gillar xD å fucking historia blää :( börja läsa på min eng bok igår iaf ganska bra faktiskt :) måste kolla på porten när man skulle sluta läsa å skriva referat så jag inte läser för långt  å så.. 

nopp ska pysa nu mormor här så ska väl prata lite med henne innan hon går . 
ha en trevlig lörda:) puss på er

over and out 

Kommentarer
Postat av: Anonym

nej:( men nice å dra iväg så där bara

2007-10-06 @ 12:36:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0