det snurrar i min skalle

I fredags blev jag och natta firade av flickorna:D vi var hos syster igen. jag fick: skor, linne, pressentkort och godis:D TACK ! känner dom mig elr vad?
image93
lördags vare spelkväll hos lovisa :D lian , anna, thoma, sara, lovisa, lisa , virre ,mcd killarna , cässi osåå . det spred sig jäkligt fort som alltid inorrköping så alla trodde det var fest. men vi höll dom borta  för vi hade döö najs:D det blev väl dock en smula mycket för vissa, nerå :)  måste bara tilläga att jag vann nästan hela kvällen ;) den ni :P
image92

idag ska jag bli firad av far, elr middag iaf har redan fått pengar oså :) kina blirre mumsssss 

maybe it won´t happen maybe it will
It´s so far away and I can´t wait
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0