Emo dag

som utlovat kommer här dagens outfit :
image101
se och njut för ni lär aldrig få se mig så här igen.
våran klass var lätt topp 3 på utklädnad, vi har nog goda chanser att vinna. som ni ser på bilden tog vi temat till oss. det var faktiskt riktigt roligt att vara emo för en dag. man såg hur folk på skan reagerade, de var elakaaaaaaa. tänk på det nästa gång ,. bahh. lite svårt att byta tillbaka för varje gång vi såg en emo skrek vi - " titta en kompis!"
alla har retat mig varje dag för jag såg lesbisk ut och det gjorde jag faktiskt det var riktigt lääääskigt!
bilder på mina kära klasskamrater osså :

Kommentarer
Postat av: Elin

ni lyckades verkligen :)

2008-04-16 @ 14:08:06
URL: http://benget.blogg.se
Postat av: nataliee

sara isn't a emo-girl, if she was, she'd probably be the cutest emo-girl in the world.
kan du ringa mej sen så vi kan prata igen helgen
? :)

2008-04-20 @ 14:37:29
URL: http://natalieeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0