Helgen ! håkan :D

okej jag vet ni vill läsa lite smask och sen är alla så hemliga så här kommer mitt lilla fredags äventyr som inte är så smaskit iofs: jag var hoss david vi såg film och så. inte mkt mer att säga om den saken . forfarande jag vill verkligen bara vara vän med honom!

lördags åkte vi till sthlm oc h såg håkan hellström . linnea , sabina, lovisa, linnea, sofia, jimmy , john , maja var vvi från nkpg :D riktigt kul! bäst var nu kan du få mig så lätt killarna tjöt :P
jag linnea karlberg och sabina stana kvar och sussa i sthlm , så vi shoppa på söndagen :D
image108
jimmy var as bra på att tränga sig in såå jag kom nästan längst fram :D

spelar det nån roll?nej  kanske ingen, kanske allt igentligen

Kommentarer
Postat av: s

åhooo, det var en härlig lördag minsann :D

2008-04-23 @ 11:55:29
URL: http://vvisiblekarma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0