I got busted

Har ni hört Andrew Johnston? Den lilla gossen har en helt sjukt bra röst. det är så synd om han så man blir så rörd när han bara vågar gå upp där och sjunga :)
det fina vår vädret fortsätter. hmm, jag vet inte vad som ska göras nu ? du har en hållhake på mig. Jag kommer aldrig stå ut! Men jag måste verkligen fixa detta. funderar starkt på att gå ut och lägga mig med min kära no bok, men jag antar jag får tid för det senare..
jag kan hålla minen om jag vill men det är något frästande med att bli avslöjad. maybe its for the best..?
Tid... du är dig inte lik
Min knutna hand i fickan
Sömn... jag kräver ingen sömn
Jag vrider mig på nålar

Om du var här
Om du var här
Om Jag var där
Om du var här
Idag, igår
Om du var här
Inuti & utanför
Om du var här
Idag, igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0