lets move out of town

Nu drar jag från denna stad.

Dags att flytta, gå vidare, komma ifrån hela skiten.
Med mig tar jag:
Alla mina kompisar
Drottninggatan på sommaren
Promenaden och Halvars på sommaren
strömmsparken på sommaren
Augustifesten
Skafferiet
Alla sjukt roliga fester
Utebion

Kvar lämnar jag:
Alla fjortisar som inte har några liv och därför måste prata om andras
Alla emos
Alla lindö 92:or (fast dom tillhör väl kategorin fjortisar)
Allt skolarbete
Alla pundare
Alla tråkiga affärer
Alla fyllegubbar i hörsalsparken
Alla lögnare
Alla tråkmånsar

Hej då norrköping
Here I come dreaming town

Kommentarer
Postat av: Anonym

alla fyllegubbar i hörsalsparken xD

2008-04-05 @ 16:03:26
Postat av: linnea.

Adjöken Norrköping!

2008-04-05 @ 16:07:11
Postat av: n

det är synd om fyllegubbarna ;p
det är tråkigt att alla vet och/eller 'vet'
allt om alla men jag gillar norrköping.
men jag fattar vad du menar. ILOVEYOU

2008-04-06 @ 15:07:56
URL: http://natalieeriksson.blogg.se
Postat av: carro

ALLA LINDÖ 92:OR ja säjer de samma :D hahaha

2008-04-08 @ 21:00:16
URL: http://annaacarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0