på den lilla kojvmojjen

"jag är glad, jag är lycklig, jag är tjock men framförallt jag är ödmjuk"
Idag slutade jag klockan 9.00 då somnade jag bums! nationella i spanska idag, gick väl faktiskt bättre än jag trodde.

Lovisa slutade runt 2 så då drog vi hem till henne. tanken var en riktig pluggis dag, det gick väl bra till en början sen blev det sång och sara satte självklart i nya favvo dvdn med robert gustavsson:D sjukligt rolig den. kojvmojjen, du få mycket mer hos vivo och göra person imitationen är favvo klippen!

drog till friskis med lovisa och lisa vid åtta. sköt och roligt vare:) bra att lisa och jag hade sällskap hem för det hade blivit mörkt ute vid nio, trotts sommar tiden.

Dagens kommentar:
Lovisa " jaha men nu förstår jag det är ju logiskt. det saltet har 8 och det andra 8 , tjedje 7 fjärde 3 femte 2.1 det finns dom som inte har nått värde oxå?!"
Logiskt Lovisa ...

Nu vill jag ha sommar och sol och ta på min korta kjol


Kommentarer
Postat av: Deniese

Haha Sara nu ska vi inte vara så där bara för att ja är lättlurad när det gäller Ola ;D
Låter som en trevlig dag igår! :)
Puss påre

2008-04-08 @ 09:11:21
URL: http://liketolive.blogg.se
Postat av: nnnnnnnn

SARRRRARARRARRARARRA :D

2008-04-08 @ 19:44:56
URL: http://natalieeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0