party party

Jag: vad är klockan? 1?
Petter: tror det ska kolla... 5!!
jag: va?!
10 min senare
jag: ären 10 över nu
Petter: nej 6 shit
jag: jag kanske ska gå och bedda xD


Igår blidde det partaj hos syrran. jäkla najs:) det blev dock väldigt sent . största stekarna gick väl senast . sjukt rolig , trodde typ dom var stockholmare och jag och petter jaga med kameran xD jag , martin, fanny och petter sussa kvar i lägenheten. vid halv sju på morgonen kom vi väl slutligen till sängs, men snacka länge. stakars petter som skulle se ifk. på morgonen kom fanny in till oss , aldrig sett flickan så bakis , jag och petter garva ihjäl oss. fy faan så hon mådde. sen vare ju bara att städa så syrran inte skulle klaga too much . efter det drog jag , petter och fanny på en frulle på halvers. sen sprang jag med mor , höll på att spy hela tiden värsta jag gjort imitt liv. nu ska jag snart fika med fanny och märta . faan när ska jag få sova?

hoppas er helg var lika bra som min. som petter sa: även om man mår skit idag så var det så värt det :P


Kommentarer
Postat av: d

alltid soft med sara partyn ;)

2008-04-07 @ 22:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0