polis polis potatisgris

mycket poliser i veckan först en hittad arm i strömmen av linnea och sophia så hela poliskåren kom till skolan och igår räddade fanny jag och macke en pojke som var helt borta så polisen fick komma. Tur att vi kom ut och såg han där utan tröja annars hade det kanske inte gått så bra. polisen var iaf jättetrevlig det roliga var att fanny inte heller mådde så gallant :P
image111
vi var iaf här igår , snyllt listor skrevs och fanny med lika stor bassillskräck som mig åt en macka som natta hade satt svett fotavtryck påxD tur att popcorn räddar vänskapen. sjukt roligkväll trotts att fanny är skylldig min mor hennes favvofilt xD plantagen får hon allt ta och åka till.
nu ska jag ut och prominixa med david annars blir han surer på mig.. ikväll kommer flickorna i klassen och jag ska bjuda på lite mat för jag har fyllt år :) det kommer bli kuligt :D

it is to late

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0