Världens bästa Natalie

För 11 år sedan träffade jag en underbar människa , en människa som skulle följa med mig varje dag, i mitt hjärta, via telefon  och självklart i verkliga livet. Hon skulle nästan direkt , elr iaf efter fyra dagar i lekis bli en av mina absolut bästa vänner.  Vi var alltid dom små knäppa busfröna som fröknarna skällde på. VI är lika nära som då och har troligtvist inte förändrats mycket. 

Namn: natalie eriksson

bor: skarphagen (hela adressen utges ej pga personens integritet)

Bästa med natalie: att jag kan lita till hundra procent på henne och kan säga allt och att hon aldrig dömmer någon och tycker alla är lika mycket värda. hon är alltid jättesnäll , det är så svårt att beskriva hennes stor hjärta för hon är verkligen något speciellt hon snackar inte skit som andra i vår ålder. hon gläds alltid åt när det går bra för andra.

Roligaste minne:
Kan inte välja ett finns så många. när vi var små att vi seriöst trodde vi var häxor och skulle kunna bygga kvastar och flyga. AKTA SVIII!! 6 års till 3 an. alla mysiga nätter hos henne 4 - 7 an. alla våra roliga kvällssamtal 1an gymnasiet. alla fester som ex babas första 8-9 ! :D

er störrsta besvikelse tillsammans:
  när vi inte fick gå på ektorpdiscot i 6 an :(

hur väl känner du henne? :
vi berättar allt för varandra . har känt henne sen jag vart liten så vi vet allt som hänt i varandrasliv . jag vet att jag alltid kan slå natalies nummer och att hon alltid kommer finnas där . jag älskar henne såååå mycket!
image90
vi har växt upp tillsammans. du tillhör eliten i vänskap min bästa natalie

Kommentarer
Postat av: cause we grew up together

HAHAH! okej för det första så måste jag seja att jag blir jätteglad! det är verkligen inte så där jag ser mej själv. ibland när jag är skitarg snackar jag väl skit? men att du ser mej så gör mej glaaa'. osen ;discot,fyfasiken va elakt ;D haha. nu efteråt garvar man ju, vad kunde ha hänt, haha! för det tredje; va äre för bild :D HAHA nice pose o NICE HAIR!. och ja jag glädjs för andra och isynerhet (stavas det så?) för dej. Jag älskar dej.

2008-04-08 @ 21:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0