walk with me sweety

solen skiner temparaturen ligger upp mot 20 grader , nu jäklar börjar sommarkänslorna ta fart!
min älskade pussy natalie och jag har liggat i solen några timmar efter skolan. sjukt skönt bara chillidilli :) jag behövde det , tack natalie<3
även knallat nån timma med L och S idag på gympan när solen stekte som mest :) har jag blivit något brun? desvärre kan man fortfarand skymta kritvit hud på min kropp , men jag jobbar på brännan ska ni veta!
snart äre playa 2008 så man kan inte annat än börja tänka över sina vanor. dags att leta reda på dom gamla träningsdojjorna längst in i garderoben. kanske även borde hålla glassen på halvars till en måttlig nivå detta år? men man måste få unna sig så här när sommarn nalkas också. På tal om och att unna sig har natalie och jag suttit och pratat pojkar. dom är riktiga idioter ibland , men gashhh we need you! sommar flötar lär ju vara bland det mysigaste som finns, men så här lite innan också, när kläderna för föstagången på 10 månader börjar åka av igen känner man ju  suget. Det är väl bara ut och ragga då I guess.
anything can happen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0