"ja det är klart slottet heter ju greveholm!"

Ja massa plugg!
Ja jag har kommit i en svacka i skolan!
Ja fullbokad hela veckan!
Ja tandläkaren igår!
Ja tandläkaren 7.10 imorse!
Ja inflamation i benet!
Ja Jag har haft sönder min dator!
Ja Philip sitter och trackar mig och säger att jag MÅSTE gå in på han hemsda!
Detta är ingen bra vecka
Men jag ska inte klaga för helgen kommer blui grym! 
 
- Sara alla lyckliga par borde låsa in sig på vintern
mååååste se ett avsnitt greveholm varje dag nu!( min favorit som ni kanske vet)
ahopp nu vet ni att jag lever , tjingeling!


Kommentarer
Postat av: LOVISA

de visar två avsnitt varje dag i skolan:D:D:D:D:D:D:D jag är överlycklig!!

2008-12-04 @ 14:51:13
Postat av: Anonym

Ja men ärlig talat, dom måste ju inte stå och pussas och hålla handen och ha sig på stan, när vanligt folk ska shoppa ?! Ae vet du vad.

2008-12-04 @ 16:03:10
Postat av: S

haha lillan med sin ologik!

2008-12-04 @ 21:36:46
URL: http://potatiskvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0