släpper en ego

ojojoj då!

-Sara du ser död ut.
konstigt skolan tar livet av oss alla.
Ge tillbaka mitt liv nu!
och porten vad kan man säga? ahh det är skamligt!

ledsen att klaga men det känns som man har blivit tagen från civilisationen. 
jag behöver verkligen träffa mina dunder goa amigos NU!
det är tur att jag har mina nördar iskolan, som umgås med mig fast jag ibland blir hyperaktiv
dom förgyller mina dagar ska ni veta<3
det är sabina som har tagit och gjort bilden ovan(där det ser ut som jag har lagt på ett rejält lager maskara...).
hon är snäll. ibland....
och ni som inte har hört denajzzz leka haik NI HAR MISSAT NÅTT utöver det vanliga!

"lala"

Kommentarer
Postat av: S

2008-12-15 @ 23:42:18
URL: http://potatiskvinnan.blogg.se/
Postat av: S

HAHA,

men bilden är söt.

och jag tycker verkligen vi är värda jullovet på fredag. dock kan jag ju inte förgylla dina dagar lika ofta med gaykommentarerna då, ack då!



"lala"

2008-12-15 @ 23:44:48
URL: http://potatiskvinnan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0