A trip inside my head

jag kan inte sova om nätterna så jag gick hem halv tio idag och bara sov . igår var ingen bra dag. min semla var uppäten så jag fick ta en med mandelmassa ,hahah. min mamma är för go hon ska köpa en ny till mig.

                                                                                                                                               
dom säger att jag väljer vem jag berättar allt för 
å jag tankte det gör jag nog. jag måste ju kunna lita på denna 
men sen insåga jag att det inte bara var därför,
det var för varje gång jag fält en tår och mitt hjärta återbrustit
har det varit du som alltid varit där
 


Tack för alla sms imorse, de betyder så mkt!
önskade jag hade pengar så jag kunde svara  
                                                                                                                                 I know it ain´t easy
And it´s not often safe,
In a way that I see
Stands within reason
But Christ only knows if it gets real
It could have been different...
And I wouldn´t have to be somebody else
I could have done something
While ever so slowly my angels...
                                                                                  

Kommentarer
Postat av: Anonym

mums med semla: ) hoppas du får din semla snart:D

2008-02-06 @ 20:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0