brownie

Hmm, intressant dag igår.. en tjej kom fram till mig och sabina och ville sminka mig visa ett test på nån prudukt och jag tänkte - ää vad tusan låt henne:P jag visste dock inte att massa människor skulle stirra på mig under tiden . plus att hon tog en typ 5 fnyanser för mörk färg så jag blev helt fläckig.. gashh det var kul att gå runt med det hela dan på stan sen, sabina hade ju kul åt mig iaf:P hon som sminka mig " du borde använda den här färgen oftare" hahah Oja det ska jag . . NOT xD

typ sån skillnad blidde det :P
kul att vara brun iochförsig men gärna inte så fläckigt och inte bara i ansiktet ..

ha en trevlig lördag kväll, nu ska jag ut : )
nyp i rumpan


Kommentarer
Postat av: s

HAHAHAHAH! Det var en jävla skillnad :D

2008-02-24 @ 01:07:30
URL: http://vvisiblekarma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0