Det som är skrivet är skrivet och livet är livet

där alla vet allt om alla, välkommen till nkpg!
 ain´t gonna tell you my secrets
image50

Du har tänkt allt som sagts om mig
Du kan tro allt du hört om mig
Du kan ställa frågor om sanningen
Finns den eller finns det tusen?
Svara rakt från hjärtat nu
Ditt medlidande kan jag vara utan
Om det här ska vara allt
Så håll mig hårt,
håll mig älskling nu...



issa thailand, lovisa och ralle fjällen, erika cassandra och filip fjällen, fanny london, petter miami, vi andra nkpg :(

1år 1mån 23 dagar tills jag är fri
dessa glädjande ord får avsluta denna dag ciao amigos<3


Kommentarer
Postat av: <3333333

amen jaaaa 1 8 :D:D amen lägg av Sara!
vi gör det till nåt kul :D
lov förfasiken!
n k p g
= nu kommer pinglorna .. nåt :D:D

2008-02-18 @ 22:51:38
URL: http://natalieeriksson.blogg.se
Postat av: sara

lätt lätt:D det här lovet skal bli partyparty and funfunfun :D:D

2008-02-18 @ 22:55:30
Postat av: lovisa&ralle

VI SAKNAR DIG!

2008-02-23 @ 22:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0