fötter

Igår var Linnea, sophan, säbbi, mm, och kaj här . vi fira sopha och såg på en väldigt extremt dålig film , allt om min buske. det fanns dock en rolig scenxD  Jag tror sophia älskade våra pressenterxD linnea och jag var jättebusiga på dan :D:D Älska bus!!

idag skall jag fika med nättibätti, hon är bra hon I love her:)

Idag har jag studerat mina fötter och kommit fram till att fötter är förgävligt äckliga!! det måste lätt vara den äckligaste kroppsdel en männinska kan ha. Dom kan stinka förgävligt och har små missbildningar som sticker ut. usch!

Tack för mig o godmorgon

Kommentarer
Postat av: linnea.

då är vi två som hatar fötter. det är nåt av det äckligaste jag vet.

2008-02-03 @ 23:04:15
URL: http://linneaaennil.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0