Jag hatar att jag älskar dig och jag älskar dig så mycket att jag hatar mig

Jag vill bara spyy.. Fan jag hatar att älska dig så här jävla mkt, det gör så ont att du inte kan vara hos mig, och jag är helt jävla cp sjuk i huvudet! - Fan fatta jag inte att jag sabba allt? Jag ångra mig sååå sjukt mkt, vanligtvis skiter jag i vad jag gör; jag menar jag är ung och dum , men detta! jag förstörde kanske mitt livs kärlek.
image52

jaja bajs på mig.
imorrn ska jag vara med min älskade skitsnutta sbainuf:D sååå skönt med lov.
allting som jag vill kan jag göra aaa

kiss i byxan

Kommentarer
Postat av: n

gumman :)
ärligt så tror jag inte att du sabbat nåt! han är en bra kille so he'll understand.
och nu låter jag ju aspessimistisk .. men jag tror inte du träffat din livs kärlek än. jag tror det finns fler än en åt alla :D + att du har ju alltid mig :D:D:D ALLTING SOM VI VILL KAN VI GÖRA AAAAAAAAH.
/ ung och dum

2008-02-22 @ 00:16:09
URL: http://natalieeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0