Now is the time to show some strength

Well; keep hitting when I'm already down.


Om det är nått jag har lärt mig av den här tiden så är det att man måste kämpa i mot och inte med. Att hela tiden fokusera på att se de ljusa stunderna i livet. Nu måste jag satsa på att bli frisk igen i första hand. Få bort både den pysiska och fysiska smärtan. Allt små tjafs skiter jag fullständigt i! Jag har så lite energi just nu att det knappt känns som jag står, och det finns verkligen inte plats för lättretade människor. Jag är inte sur på någon. Nätts mammy said; there is some people always gonna be like that. Jag har så himla bra kompisar som verkligen hjälper mig nu, annars hade jag aldrig orkat, så det är bara att skita i tjafs så länge och hålla mig till dom som drar upp mig och inte ner mig. För tillfället.

Det kommer att ta ett tag innan jag mår bättre jag vet, och detta här medfört saker jag kommer att bära med mig resten av livet. Men jag tror det har gjort mig starkare. Jag känner mig mognare än andra just nu. Man märker tydliga skillnader på vilka som böjar växa upp och vilka som inte gör det. Jag kommer nog alltid vara flamsig och barnslig men starkare och säker i mig själv än någonsin förut. Remain!; to see this girl doing a hell of a comeback.


Okay shit happens, and a lot of shit has happened lately, but i can't let that stop me from living.  Finely guys; am gonna get through this, and it all because of you<3


Kommentarer
Postat av: n

jag vet att du kommer klara det här.
det är så sant , allt du skriver.
o när verkligen ALLT är skit.. så vet man
inte vart man ska ta vägen. men när saker sedan
löser sej uppskattar man allting mycket mer.

2008-02-05 @ 21:36:46
Postat av: n

nätt... är det jag ?
har min mamma sagt så ? tjaa hon är en klok kvinna, det har jag alltid tyckt.

2008-02-22 @ 15:10:58
URL: http://natalieeriksson.blogg.se
Postat av: sara

haha japp det är du , dim mor är mkt klok :D

2008-02-25 @ 21:44:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0