oro ej

ligger i sängen vrider och vänder mig. snart alldeles snart odjudet.. o där kommer det, fumlar i mörkret desperat efter att stänga av det. "å snälla bara en minut till".men icke.. sätter mig upp sista chansen till vändning nu . en stor frästelse har vält upp inom mig att bara kasta mig bakåt och sluta ögona igen. vad är det som driver mig att gå igenom detta helvete varje morgon?

slutligen...
 springer in i den lilla lila arenan cirka 5 minuter försent som alltid, fumlar mig fram till en plats och nickar åt mårten som mumlar godmorgon och ser en aning van och en anning förstående ut, jag vänder mig om ni ler mot mig. bara en titt åt ert håll och jag förstår att jag har en ny spänande dag framför mig och allt det där som var så jobbigt imorse är plötsligt värt det. Jag har aldrig tråkigt med er



alla hjärtans dag har varit väldigt bra:) jättefina presenter verkligen. ORO EJ linnea och sabina jag mår bra jag klarar mig , det gör jag alltid, och gud vad glad jag är att jag har träffat er <3

Kommentarer
Postat av: Sabina

Vi är jätte glada att vi har träffat dig också vännen min! Aldrig har matte lektionerna varit så roliga sen du kom :D:D vi är verkligen glada att vi har en sådan underbar ficka som du, ORO EJ (Y)(Y) BRA BRA!

2008-02-14 @ 21:44:55
URL: http://sbainuf.blogg,se
Postat av: linnea.

Oro ej. jag blev allt ganska orolig där förrut. Hoopas verkligen att det är oro ej. Vill ju att min favoritsara ska må bra. Din beskrivning om mornarna stämmer verkligen, så fort jag träffar er på morgonen är mitt hemska morgonhumör borta och ännu en fantastisk dag med er väntar. Ni är underbara

2008-02-14 @ 23:04:55
URL: http://linneaaennil.blogg.se
Postat av: Deniese

Du är älskad :)

2008-02-15 @ 12:36:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0