Där livet var på topp

det finns väl inte så mkt att säga just nu. Livet är en bergochdalbana. Tyvärr går min mest ner förtillfället. Jag var så peppad så på g inför festen allt bara lekte var verkligen glad Linus vart bättre. Festen var jätte kul spec förfesten med linnea , sabina , sophia och emma . jättetrevlig vi var verkligen på g. allt var kul tills vi skulle hem när allt var stulet. vi kolla ill det en kvart innan allt stände och då fanns allt.:( :( jag hatar sånna som inte kan lämna andras saker ifred.

hmmm, vet inte nått. trött som fan på julia nu orkar inet med den där skiten mer vill bara leva vidare utan allt , men hur lämnar man en så stor del av sitt liv? tycker synd om nicole som typ är kär i henne. borde väl inte skriva detta för vill inte att dom ska se. men iaf,, 

emelie har varit underbar, ingen har varit så söt mot mig efter allt som hon <3<3<3<3 mamma säger att barn kan se när man inte mår så bra. hemma är dom jätte rara mot mig nu iaf.

men jag fattar inte hur jag aldrig mer ska kunne lita på dej ??!! å du som vet min strörsta hemlighet , ., det andra verkar alla veta , men somdet är här i vår lilla stad alla vet allt om alla i nkpg. JAG BRYR MIG ICKE!

JAG BARA ÄLSKAR MINA VÄNNER!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: linnea.

jag älskar dig med hjärtat!

2008-01-20 @ 18:39:28
URL: http://linneaaennil.blogg.se
Postat av: <3

gumman

2008-01-20 @ 21:11:15
URL: http://natalieeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0