De hela började för så länge sen..

Som jag nämnt förut är kapitalismen sjuk. Att vi för flera år sedan började kollonisera och bryta länders gränser och särra på olika folkgrupper har gjort att vi har mkt krig idag. Spec i afrika. Det är bara så sjukt när man ser hur rasism och allt startade sambandet. Hur länderna blev fattiga för att de inte kunde förädla och än idag är skuldsatta. Move on!


Jag kommer nog inte till skolan imorrn heller för jag är så svullen i ansiktet att mamma skrattar åt mig, hon tycker inte jag ska gå om jag ser ut såhär. Min mamma kan aldrig säga att någon ser dålig ut så då förstår ni hur fruktansvärd jag är efter operationen plus att jag har ont.

Klar med novellerna iaf. Kretsloppet ska ju inte alls vara inne imorrn, det står vecka 5 på FL anteckningar, skööönt för jag vet inte riktigt vad de vill att man ska göra. Bara skriva av de som man rota på FL eller vad? jaja det löser sig.

Hoppas ni mår bättre än vad jag gör iaf, jag befinner mig i en svacka men ska försöka ta mig ut i helgen och kanse till och med träffa dig?^^
/s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0