Om en kär vän

Detta inlägg är tillägnat en person jag älskar och värdesätter mycket högt! Personen ifråga bad mig skriva några rader och självklart gör jag det till en sån underbar vän.


Jag tänker börja med att avslöja att det är en hon jag talar om. En av hennes favorit personer här i livet är Håkan. Vilken Håkan kan man då fråga sig, jo självklart älskar hon Håkan Hellström, men nu talar jag om Håkan Sunes lillebror. En karaktär som jag tycker hon liknar mycket. Hennes intresse för potatisar är precis som hans mycket stort. Hon blir alltid lika glad när potatis står på menyn (och kan till och med fråga kompisar om de inte kan äta potatis hemma hos dem). Han har en tendens att få en att bryta ut i hejdlöst skratt, det har även denna unga dam.  Han kanske mer för sakerna han gör, hon för sina inte allt för genomtänkta kommentarer.



Jag måste ändå beundra denna söta flicka som förut matchade sitt utseende till sin personlig het mycket bra med ett blont hårsvall. Hon har nu brutit trenden med att alla tröga måste vara blonda, och fortsätter i samma tröga stil tråtts den bruna färgen som nu pryder hennes huvud. Hon har en förmåga att vara en aning "seg" och "efter" men det är inget hon behöver misströsta för när hon inte förstår nått så lider hon ju inte av det heller.


Jag måste säga att hennes musiksmak är relativt bra. Musik jag kan tänka spelas hemma oss henne just nu är: Mando Diao, Håkan Hellström, Timo Räisänen, Babyshambles och Sugerplum Fairy m.f


Det jag tror jag beundrar mest hos denna flicka bortsett från hennes lojalitet som vän, otroliga skönhet och förmåga att ALLTID få mig att brista ut i skratt är hennes poetiska och konstnärliga sidor. Hon har mer än en gång gjort finna dikter till sina medmänniskor och nu senast gjorde hon en bild av en av de bästa grupper som någonsin existerat (som hon självklart själv är med i) FISH FAMILY

image34
Hon är brunetten med alla frågetecken som ni troligtvis redan listat ut.


För er som ännu inte lyckats lista ut vem jag talar om är det självklart min kära sbainuf. Döpt och prisad av Jesuses till Sabina Elisabeth Saletti

                             

Jag är otroligt lycklig att jag har dig min smarta sill<3


Kommentarer
Postat av: Sabina Elisabeth Saletti

Åh, det här var nog det finaste inlägget jag läst på länge :') du underbar min egna Sara Sushi, TACK!

2008-01-09 @ 18:42:18
URL: http://sbainuf.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0